Wedding Update: My Bachelorette Party at Zouk

photo (40)

Hello chewys! It’s Friday, like finallyyy! To me, it means just two more days to our big day! Within this week alone, misterchewy and I had so many things to settle because we are really number one procrastinators. Things such as the entire day’s programme, emcee script, photo montage, arranging of guest tables, angbao for the young ones, final gown and suit fitting etc etc etc. Phew! In the meantime, I shall keep everyone updated about my bachelorette party, also known as hens night, which took place at Zouk! :) I got all these photos from Maureen and Bee.

P2237374

My dear bridesmaids planned the party for me and it was supposed to be a surprise I think. But they asked me to choose either Movida or Zouk when they came over to my place for the manicure session so no more surprise liao. Haha.

P2237375

We agreed to meet at about 10.30pm outside the club. Me, Adelene, Ying Pei and Bee shared a cab from CCK. The cab auntie was really nice and friendly. She actually told us to take care of ourselves and not drink too much. Hehe :)

P2237376

Deng deng deng deng! See the props already?

P2237377

Red furry furry tiara

P2237384

With matching red butterfly wings

P2237386

IMG_0236-001

P2237387

P2237389

IMG_0238-002

Duno why the butterfly wings were like ‘senget’ the entire night. Me no likey!

P2237392

Photo with the girls while Ying Pei and Pei Rong went off to get the first round of drinks.

P2237397

P2237398

P2237399

P2237411

The girls all wore black/blue. All I wanted was to make sure that I was suitably covered and hence I wore stockings because my dress was too short. Hohoho.

P2237426

There was a one for one promo before 12am so we ended up with 2 jugs of Vodka orange, 2 jugs of Vodka cranberry (which was pretty tasteless), 16 sour plum shots, 4 tequila shots and 4 sex on the beach shots. All in all, it was MAD. Almost fainted at the sight of all the drinks. Lol.

photo (42)

P2237414

Sour plum shots were yummy!

P2247446

P2247447

P2237424

Someone figured that the best way to finish the drinks fast was to play the number guessing game. This game really very popular leh. Casmin’s hens night also got play.

IMG_0254-001

And for some reason, Pei Rong kept guessing the correct number and I was made to drink! Like 90% of the time leh! >_<

IMG_0256-001

Gloop gloop gloop..

P2247427

Group shot with the.. ohhhhhh sexay ladays! LOL.

IMG_0262-001

Soon, it was time for the dares. My most dreaded moment!

P2247433

P2247432

P2247434

Somehow, the two Korean guys who had been sitting next to us knew what was going on and very quickly turned to look at me which made things really easy for me. Hahaha!

P2247435

Ehhh nope, I don’t think their names start with a vowel πŸ˜›

IMG_0269-001

Ok basically it just went like this throughout the night. Instead of asking or talking to my targets, I went up to them and showed them the tasks that I was supposed to carry out. LOL.

P2247437

P2247440

P2247445

P2247449

P2247453

Wah piang! Go where find the tallest man?

IMG_0274-001

You gotta be kidding me. Am I really the tallest? HAHAHA.

IMG_0275-001

The husband saw this photo and asked, “Like that is bear hug meh?” Wah someone very encouraging hor.

P2247456

IMG_0280-001

P2247458

P2247461

P2247471

P2247481

P2247483

P2247487

P2247488

P2247493

Horror or horrors. I just realized that I didn’t take with Pei Rong! How come nobody noticed?!

P2247496

We decided to call it a night at around 2am which was super early la. And I think we look as though we had not gone in yet πŸ˜› No drunkard look.

P2247497

This dude photobombed us and….

P2247498

P2247500

IMG_0287-001

All of us were really hungry and we had yummy bangers and mash from the cart outside Zouk!

photo (43)

Thanks to my lovely bridesmaids for the unforgettable party! <3
‘Like’ us on Facebook for more updates! :)

Casmin’s Hens Night Party @ The Forbidden City by IndoChine!

IMG_1602

Last Friday night~ Yeah we danced on tabletops~ And we took too many shots~ Think we kissed but I forgot~ Sounds familiar? πŸ˜› We held a HENS NIGHT PARTY for our colleague, Casmin last Friday night! The party was at The Forbidden City by IndoChine, more specifically at Bar Cocoon on the ground floor. Before that, the ladies had a BBQ at our workplace while I was at a briefing for Goldkili & Frezfruta bloggers’ contest. Of course they showered after the BBQ and dressed up for the night! When we finally met outside IndoChine, Clarke Quay, it was 11-ish but the night was still young! πŸ˜‰

IMG_1603

Casmin, the Bride-to-be (BTB)! You will never be able to guess her age correctly on the first try! Super baby face! Anyway, I was really excited to be part of Casmin’s hens night entourage because I had never attended one before πŸ˜›

IMG_1604

With Casmin and Hui Shan! Hui Shan is a hot and sexy mother of a cute baby boy! πŸ˜›

IMG_1607

The rest of the ladies, Agnes, Shu Man, Angel and Katherine! :)

IMG_1609

Apart from the BTB pink sash and tiara, Casmin was also made to put on this huge diamond ring!

IMG_1611

So cool right~ The ring actually lights up! Ok I shall let the pictures do most of the talking πŸ˜›

IMG_1623

IMG_1614

IMG_1617

IMG_1615

Uh huh. You must be wondering why was misterchewy present at the hens night party. He said he was worried about me and told me he would probably wait for me at McDonald’s or something and we could go home together after that. Really sweet of him considering that he had to wake up early to go to work the next day. The girls were kind enough to get him to join us! Hui Shan even whatsapped me that we have more than enough tiaras to go around >_<

IMG_1616

IMG_1624

We played a few rounds of “Guess the number of hands” drinking game. LOL Angel epic la! She kena so many times!

IMG_1628

IMG_1630

IMG_1633

IMG_1635

Katherine pouring the shots for the second round of toasting.

IMG_1640

Casmin still going strong! Haven ‘toh’ yet! πŸ˜‰

IMG_1643

The girls decided to buy her a drink! Waterfall! Can someone tell me what’s the difference between a Waterfall and a Flaming Lamborghini?

IMG_1644

Well done babeeeee!! πŸ˜€

IMG_1650

I didn’t realize this until misterchewy told me that this is our first time ‘clubbing’ together! And never did the both of us expect that our first time together would be with my colleagues. Hahaha! Interesting~~ :DDD

IMG_1651

Thanks for taking care of me and staying by my side the entire night! <3

IMG_1652

IMG_1654

IMG_1657

And if I’m not wrong, the guys at IndoChine offered us another drink. I was made to drink too since I’m also a BTB. LOL. But I shared this with Casmin if not sure gone πŸ˜›

IMG_1659

IMG_1660

Next round! Tequila Pop! The hubby told me that this used to be his favorite drink back in uni days. :)

IMG_1661

IMG_1663

IMG_1665

IMG_1666

IMG_1668

Angel hardcore la! So fast drink finish! πŸ˜›

IMG_1671

The girls on the dance floor YO! πŸ˜€

IMG_1674

As we were ‘dancing’ (LOL), one of the IndoChine guys told misterchewy to get us to go to the Ice Bar. We were kinda skeptical but went in anyway. We were handed trench coats to put on! It was freezing cold!

IMG_1677

IMG_1678

IMG_1681

IMG_1688

Can’t remember if it was Angel or Casmin who requested us to take a kissing shot. Seemed like misterchewy was more than happy to do so while I was a little intoxicated to be able to resist. πŸ˜›

IMG_1689

IMG_1690

IMG_1608

The rest of the night was like a blur. I don’t remember what I did. The hubby and I were the first ones to leave, at around 3am. Very fun hens night party experience for a first-timer! πŸ˜› Congrats to Casmin once again! Yay! Can’t wait for your big day to come! :)